Bowling

Ikväll blir det bowling med Simon, Anders, Anna, Rickard och Hanna. Vet inte vilka de två sistnämda är men det ska bli roligt iallfall :) Har även jobbat idag till tre och sedan pratade jag lite med pappa i telefon hihi. Han fyllde nämligen år igår och fick en ratt till PC spel i present, så nu fick jag höra att han suttit uppe halva natten och testat hehe. Kul med ungdomlig pappa :P
Kommer så väl ihåg när vi fick vårat nintendo64 i julklapp för ett antal år sedan och då både mamma och pappa spelade med oss. Gud vad roligt det var! :) Härliga gamla minnen! Som vi skrattat till Mariokart :P

Och kan ju inte låta bli att säga att det är superhärligt med helg! man uppskattar helgen så himla mycket då man jobbar på vardagarna. Nu ska jag fortsätta njuta av helgen och snart gå mot IP :)
Hihi ni får ha det så bra!
/Lotta

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej vännen! Ja visst vart den nya lampskärmen bra? Hihi. Nä du de vart ingen lets dance för min del ikväll, bjöd jonte, malin och pappa på mat ikväll och kl 19 :30 var den klar så vi missade lets dance men de gör inget för jag vill hellre umgås med dom när dom är hemma nu än att kolla på tv. Begravningen idag gick bra, men tungt. Men de var så fint. Nu ska jag sova, man blir så trött efter sånthär. Hoppas att ni haft de roligt på IP. Forts trevilh helg. Kram från oss. Ps: vi får höras nåndag till veckan på msn om lördag. :-)

Postat av: Mia

Hejsan! Ja de var härligt med ett fotbad igår, fötterna behövde bli bortskämd :-) Hihihi Simon e snäll han som fixar te :-) Nu blir det promenad med Frejafisan. Men vi kan väl ses på msn nåndag denna vecka? Och prata om lörda. Ha de bra ni med. Kram från murmeldjuren i Viksjöfors.. haha!

2008-02-04 @ 09:24:15
URL: http://www.smultronkyzzar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback