Broccoli

Idag är det fredag och även fast jag är ungdom så är jag sjukt trött efter jobbet. Jag orkar nästan ingenting när jag kommer hem utan måste uträtta allt innan jag sätter mig i soffan, sedan blir jag så trött att jag inte orkar göra något mer om kvällarna. Men jag och mina försäldrar tror att det är järnbristen som kan ha med det att göra. När jag tog blodprov om att bli blodgivare fick jag nämligen ett brev tillbaka där det stod att mina järndepåer var långt under det minimala.. 10- 90 skulle man ha som kvinna och jag hade bara 4.8. Jag hoppas att det är järnbristen som gjort mig trött för det går ju att åtgärda :) Och vad härligt det skulle vara att bli mycket piggare och orka mycket mera! Nu dricker jag blutsaft och försöker proppa i mig så mycket järnrik mat som det går, ex åt jag broccoli till middagen igår och till lunch idag :) mums!

Nu snart ska jag gotta mig med lite god baguette och kräftsallad denna fredagkväll och njuta framför tvn då "let´s Dance" kommer ikväll :) Så ha en bra helg allihop!
/Lotta

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej. Hoppas du får en bra helg. Såg att du dricker blutsaft, jag köpte järntabletter på apoteket idag Duroferon, få se om dom hjälper. Dom sa att dom skulle vara bra. Jag är så yr i huvudet, trött och huvudvärk. Nu ska jag och freja ha en myskväll och kolla in lets dance, läre ju se carlpetter ju :-) ha de bra. Kram från oss.

Postat av: Camilla

Hej Lottis!:)
Haha, vad bra att nån håller med mig om "mitt p3". Jag fattar inte ens att hon får ha ett eget program!! I helgen vet jag inte riktigt vad som händer än. Har du några planer? kram kram

2008-01-12 @ 11:48:02
URL: http://pamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback