För lite fåfäng?

nu längtar jag till helgen så jag nästan spricker! :) Skall nämligen träffa arbetskamraten Maria och vi ska äta gott och sedan vidare ut :) ska bli såå himla kul! Simon ska ut han med, men på annat håll då hans kompis ska ha inflyttningsfest :)
Snart fredag också och det betyder helg, hääärligt!
Känner mig utsliten nu så det ska bli skönt att få piffa upp sig och sminka sig på lördag :)
Kan säga en hemlighet. Har inte sminkat mig sedan nyår,så inte ens lite maskara har kommit på sedan dess. Känns lite konstigt. Men man jobbar ju om veckorna och där sminkar man sig inte och inte på kvällarna heller. Det blir inte att man sminkar sig till helgen heller då man är hemma. Jag är den sorten som sminkar mig när jag ska ut :) För lite fåfäng kanske? Jag tycker om att fixa håret och klä på mig snygga kläder istället för att sminka mig, så det gör jag mycket oftare. Då känner jag mig fräsch :) Men visst är det kul att sminka sig när man ska ut. Då blir man paff istället för att man inte gör det så ofta :P
Nu ska jag sätta på några avsnitt av "desperate Housewiwes" och sedan lägga mig för att sova. Trött som en gnu :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hur går det med Desperate Housewives, har du kommit nån vart?:)
Känner igen det där med sminkningen..jag brukar inte heller sminka mig så ofta. Men då det blir roligare och man känner sig så mkt fräschare när man väl sminkar sig sen. Synd det inte blev nån simning ikväll, men vi får ta det en annan gång:) Kram på dig!

Postat av: Maria

Hejsan Lotta! Vattengympan var skitkul nyss kommit hem typ, ska köpa mig ett träningskort där på simhallen för 400 kr så kan man både gå på vattengympa och andra pass som dom har. Torsdagar vattengympan sen en annan dag under veckan ett pass styrkegympa :-) Är ju så kul nu då man orkar och kan träna igen, kunde ju inte förr pågrund av hjärtat. Jag längtar jag oxå så jag snart spricker :-) hihi! Vi kommer få sååå kul. Nä nu ska jag och Freja varva ner i soffan lite och sen sova sött. Ha de gött, vi ses snart! Kram från oss.

2008-01-24 @ 21:53:42
URL: http://www.smultronkyzzar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback