Måndag

Idag har jag bara hunnit med att jobba, ta en snabbdusch och sedan lagat mat och diskat efter det, och betalat en räkning och nu har klockan redan hunnit bli 18.30. Men nu vet jag att jag kan slappa resten av kvällen utan att känna att det finns något måste kvar :). Sitter och äter lite godis, var så sugen idag! Annars har jag inte ätit alls mycket på ett bra tag. Brukar ju vara ett godismonster men nu är man duktig och lagar riktig mat och blir så mätt av den :) Blev lax med potatis sallad och broccoli idag, mums var det! Ikväll blir det lite tvspelande med simon och tvn :P Kanske ser ett avsnitt av Desperate Housewives innan vi går och lägger oss. Får se, om det inte kommer nå annat bra på tvn ikväll.

ne nu ska jag ta och käka lite godis och spela, ha det bra allihop :)
/Lotta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback