Tvätt

Nu är klockan snart halv nio och då är det dags att hämta upp tvätten som har hängt på tork sedan eftermiddagen.
På fredag blir det bowling med Simon och hans kompis med flickvän, ska bli jättekul och trevligt :) Kanske blir det även film efteråt. Låter som en riktigt härlig fredag det där hihi.
Följer unga mödrar på kanal5 och tänker att jag inte skall skaffa barn innan jag hunnit utbilda mig och känner att man är redo. Att vara 20 år är ingenting tycker jag och till mig själv har jag sagt minst 25. Tänk att ha så mycket ansvar när man är så ung? Jag har tur så om jag längtar efter barn så kan jag bara låna lillebror, och efter en dag är det rätt skönt att kunna lämna tillbaka honom till mamma och pappa och veta att man kan vara helt själv :)
Tänk att lillebror Rickard redan fyller 6 år så snart som i mars. Åhh kändes nyss som att jag och syrran Jessica fick reda på att vi skulle få en lillebror. Kommer ihåg att vi tyckte det skulle vara så himla roligt, och det är det ju såklart också :) hihi

I Sommar ska jag Rickard och mormor till kolmården djurpark och sova över där två dagar och sedan skall vi även över till danmark och sova på badhotell där :) Längtar som tusan!! Skall tydlingen sova på en camping med tält en dag inne på djurparken och det skall bli jättespännande! Detta gör vi då mamma, pappa, Jessica och hennes pojkvän äker till Bulgarien (Sunny Beach) i en vecka :) Åh tack mormor för den roliga idén :)
Ne nu ska jag och Simon kila ner och hämta upp tvätten. Snäll och otroligt hjälpsam pojkvän man har! :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Hejsan, gu avd mysigt med bowling! Och äventyret i sommar på kålmorden, gu så mysigt :-) Jag och Freja har varit på långpromenad idag i solskenet men de var kallt -8 grader, men friskt och skönt ute. Nu ska vi åka till alfta och handla, bla på ekmans, har 107 kr kvar av presentkortet hihi, sen en sväng på ica. Men ha de så bra och hoppas att helgen blir bra. Kram från oss.

Postat av: Mia

Hahah jag igen, men herregud jag kan då inte stava idag de ska ju stå vad mysigt och kålmården.. *asg* hahahhahahhah.. skyller på att jag klev upp kl 6 imorse.. trött haha!

2008-01-31 @ 11:38:58
URL: http://www.smultronkyzzar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback