Lördag - Fotboll! :)

Nu var det ett bra tag sedan jag var här inne och skrev. Har även inte hunnit märkt att bloggen har bytt till annan adress haha. Jag vet inte om det var längesedan som det skedde? Märkte det iaf häromdan då jag skulle logga in men det skulle skickas något till min mejl innan jag kunde logga in.
Så.. Det har inte hänt så jättemycket i mitt liv sedan sist. Jobbar måndag-fredag på Allmoge och på kvällarna blir det mest fixa mat och grejer till morgondagens arbete och mys i soffan då man är trött efter en dags arbetande. Men på helgerna blir det mer aktiviteter och nu när fotbolls-EM har börjat så blir det mycket fotbollstittande hihi.
Ikväll skall vi hem till en av Simons kompisar och se på Sverige-Spanien. Trevligt, trevligt :)

Simon har även hunnit fylla år. I måndags vart han 22 år :) Det firades förra söndagen med en fika hemma i vår lilla lägenhet med hans föräldrar och morföräldrar. Väldigt trevligt må jag säga!

Nu längtar både jag och Simon grymt till Peace & Love festivalen i Borlänge! Nu är det bara 12 dagar kvar till bilfärden ner. Alla inköp är klara, nu återstår bara lite dryck. Åh vad roligt det skall bli :) Och många bra artister!!! Shohoooo.

Och även snart är det midsommar :) Är ledig på fredag och nu på torsdag slutar vi 11.18 på förmiddagen. Härligt! :)
Midsommarfirandet blir som förra året hemma hos Simons Farfar i Dalarna. Otroligt mysig och fin midsommarstämning där! :)

Nu ska jag och simon ut på byn en sväng och handla :) Sedan blir det att göra sig iordning till fotbollskvällen. Såklart kommer fotbollströjan på då!
Ha en trevlig helg allihop! :) Det ska då jag ha! hihi
/Lotta

Kommentarer
Postat av: Mia

Hejsan vännen. Allt bra? Grattis till Simon i efterskott. Härligt med fotbollskväll, synd bara att dom förlorade. Jag jobbade igårkväll så jag missade matchen, men hörde att dom förlorade. Vad roligt att ni snart ska iväg på festival, hoppas att ni får det roligt och fint väder. Passar även på att önska er en trevlig midsommarhelg. Jag jobbar hela helgen, men det är så pass bra arbetstider så jag hinner vara uppe i stugan med hela familjen och fira endå. Ha de bra och så får vi ses nån dag nu då jag e ledig. Kram kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback