Arbetslös

Ja nu var man då arbetslös sedan igår. Men det känns rätt okej nu faktiskt än sålänge. Fast man skulle ju helst vela ha jobb eller plugga nu :) Men skönt är det att sova lite längre om morgonen och dras sig i sängen med tvn påknäppt och veta att man kan ta dagen som den kommer :)
Idag ser min dag ut ungefär såhär:
Frukost runt 9 tiden, sedan vart det kaffe och måla naglarna.
Sitter nu vid datron en stund för att fylla på mobilen och ipoden med ny musik, och sedan blir det ut till byn för att handla lite. skall till elektra och köpa nå lampor och sedan till ica en sväng och handla kött och broccoli :)
Tänkte efter det ta en långpromenad med musik :)
Vill även sedan ringa mor min och höra hur de har det där hemma :) Ska hem på fredag!
Klockan 14 slutar simon på jobbet och efter det ska vi börja med maten och ikväll väntar bandymatch på Ön hihi.
Sista semifinalmatchen Edsbyn - Västerås, så nu är det spänt. Kommer säkert skitmycket folk (roligt) :)
Är på ett underbart sprudlande humör idag :)
Det hjälps inte att maria kommer hit med sin hund imorgon och fikar och sedan skall vi två till ikea på torsdag :) hihi det gör inte annat än att humöret är på topp!
Ne nu ska jag ut i byn en sväng i det halv varma och härliga vädret. Ni får ha det bra allihop!
/Lotta

Kommentarer
Postat av: Mia

hejsan vännen! jag ska oxå på bandy ikväll med freddan, ungarna och en drös till med grabbar, ska äta först sen gå dit kul kul. kanske ses :-) annars ses vi ju imorrn, ska bli kul.. freja kommer tycka det är superkul att få hälsa på dej hihi.. och ikea på torsda, gu så jag längtar nu! idag vakna jag 5:20 omöjligt att somna om *suck* så man e lite trötter nu.. har även varit till bollnäs med pappa, handlat lite, kommer bild på de nu i bloggen.. vilken mysig dag du verkar ha.. och bra med lite ny musik i bilen på tors :-) kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback