språkar, örsker, henne och denne. Ja :)

I lördags åkte jag och simon på en shoppingtur till Gävle. Mycket trevlig dag och vi hittade även en del kap :)
Simon köpte lite t-shirtar, nå minneskort m.m. Jag fick köpt mig två par sommarskor, en t-shirt, en peak stickad gul tröja och en receptbok :) I söndags blev det våran lilla tradition med promenad till Simons föräldrar och käka god lunch och god fika :) hihi. Trevlig tradition tycker jag!

Nu är jag inne på min sista vecka på Allmoge, sedan slutar jag. Både kul och tråkigt såklart. Väldigt blandade känslor, men det ska vara skönt att få hälsa på hemma och vara ledig ett litet tag :)

På min första lediga dag, alltså på lördag ska jag, Simon och hans föräldrar iväg och pimpla om  isarna håller. Ska bli riktigt roligt och jag längtar! Hoppas dock på att vädret skall vara kanon. Vill ju sitta där och sola nu när det har varit helt strålande väder :) Hoppas hoppas!

Nu är jag grymt sugen att knäppa på ett avsnitt av "deperate housewiwes" säsong3. Det är ju så spännande nu :P Jo, det blir nog så. Ha det gott alla månniskor!
/Lotta


Kommentarer
Postat av: Mia

Åh vad mysigt med en shoppingtur i Gävle då, det läre vi oxå göra närmare vår! Fixar din blogg jag på torsdag! Hihi. Nu ska jag mysa med Freja i soffan.. Kram.

Postat av: Mia

Ja de vart lite fynd idag :-) Och pappa vart jätteglad för sin kokbok. Ja de är synd att det ska blåsa för förbaskat. Uscha. Nu längtar jag såå mycke tills nästa torsdag, ikea here we come hihi. Nja jag ska fundera lite mer på vad jag ska handla, men soffbordet blir det ialf. Och så lite småsaker. Ska ju handla mer då jag ska ner med Jenny i början av april, har ju fått lön då :-) Ha de bra du med. Kram.

2008-03-06 @ 20:50:45
URL: http://www.smultronkyzzar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback