Bollnästripp

Ja om en liten stund beger jag, Simon och Maria sig drygt tre mil österut till hälsingestaden Bollnäs för att strosa runt där en sväng. Trevligt skall det bli :)

Har tagit en dusch, fönat hår och har nu käkat frukost och sitter med min hederliga morgonkopp kaffe. Igår fick jag en knäpp idé om att jag inte skulle dricka den där morgonkoppen eller en kopp kaffe resten av dagen heller för den delen, för att veta att man kan klara sig utan kaffe och inte vara "kaffeberoende". Det gick jättebra fram till eftermiddagen, kvällen igår  då huvudet började värka. Värkte ännu mer. Usch! Jag har aldrig haft sådan huvudverk överhuvudtaget och jag tycker synd om dem som har huvudverk då och då.. Jag har (vilket jag är glad över) aldrig huvudverk! Så vid 21 tiden efter doobidoo kunde jag inte stå ut så jag brygde mig en kopp haha! Och efter någon timma sådär så vart det bättre och jag slocknade som en stock vid 23.

Och jag har en fåfäng sambo! :) Han står framför stegeln och provar olika kläder att ha till Bollnäs :) Söt? Ja! Nu har han beslutat sig tror jag. Svarta jeans och en grå ziptröja! Nu skall jag börja till och sminka mig och klä på mig.

Innan jag gör det så vill jag tala om att jag är lite nervös. Det är jag alltid om jag skall köra och väglaget är lite ostabilt, vilket jag själv tycker är bra då man skärper sig och tar det lungt! Det snöar jättefint ute nu, så mysigt med snö :)

Ne nu blir det mascara och påklädning!
Bye so long!

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack för att ni följde med mig igår, ni är så snälla! Ja du de är svårt att vara utan kaffe en dag, jag har druckit te hela helgen, men nu imorse kände jag att jag måste ha en kopp kaffe och nu njuter jag av den här vid datan, gott! Men dricker man bara 1 kopp om dag så e de ju inte farligt. Vad ska ni göra denna snöiga söndag då? Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback