Hej kära läsare!

Nu sitter jag i lägenheten i Edsbyn igen efter en tre veckor "semester" med familjen i Dalsland :) Åkte på dagen igår och hade sällskap av gamla klasskamraten charlotta upp till Hallsberg :) Fick även se deras lägenhet de bodde i, fin fint var det! Sedan återstod halva vägen upp och i Dalarna möttes jag av relativt mycket snö. Nu känns det snart som vinter :)

Började iaf åka vid 13.15 tiden och kom fram 21.40. Lugn och rolig bilfärd var det iaf! Väl framme kom Simon och hjälpte mig upp med alla saker (det blir en del när man är borta tre veckor hihi) och pratade om allt som hänt :P Mycket prat innan läggdags :) Hehe stackars Simon som skulle upp tidigt idag..

Vill även tala om att äntligen hittade vi jackan! I förrgår ringde pappa så enkelt som Team sportia i Uddevalla och där fanns den i massor. Så jag kvistade direkt ner på lördagen och hämtade hem en svart Didrikson madison parka str 38, som glatt kommer få hänga med i vinter! Tack mamma, pappa, mormor och Micke :)

Nu sitter jag med morgonkaffet och har packat upp det mesta av packningen, bara lite smågrejer kvar från när vi bl.a. var i Ullared. Idag blir det plugg, handla, umgås och ta en promenad i det friska och numera snöiga vädret :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Välkommen hem :-) Vi har saknat dig. Ses då du har tid. Kram från mig och Freja.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback