Ljuvlig lugn morgon

Ja nu sitter man här med sin müsliskål och bloggar lite på morgonkvisten. Har sovit länge flera dagar nu men idag var det otroligt skönt att stiga upp vid åtta. Simon´däremot klev upp så tidigt att jag inte ens la märke till när han var uppe (annars märks det rätt väl i vår etta) haha! ja han har t.o.m hunnit jobba i 2 ½ timma medan en annan sitter här rätt nyvaken. kl 9.05-10.25 är det mattelektion och sedan tänkte jag sitta kvar på skolan för att göra klart lite arbeten, iallafall naturkunskapen, geologi. Hållt på med det arbetet väldigt många veckor nu och nu på torsdag när vi ändå skall ha labbkväll så ska den in!

Tittar ut genom fönstret och hjälp vad mörkt gråa moln jag ser! men det är 5 plusgrader vilket känns varmt för denna tid på året i hälsingland.

Nu ska jag äta upp, ta en kopp kaffe framför nyhetsmorgon och sedan bege mig iväg till skolan!
bye so long

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja men visst är det bra att dom gör sånadär saker och säljer på ica. Och när man vet att 30 kr går till något som behövs så självklart köper man det. Läste ut boken idag, så nu får man börja på den tredje boken :-) Spännande. Japp vi ses imorrn. Messa då du åker, utifall vi är ute. Ha en bra kväll du med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback