Matematik

Ja som sagt var det mattelektion nu på kvällen. Tänkte göra klart rapporten där men så blev icke fallet! Haha herregud, tror jag inte haft så svårt för ett arbete som detta någonsin.. Satte mig vid datorn när jag kom dit (en riktig gammal haha) och började med att få en ny lektion i excel :) Väl behövligt! Efter en timme började jag på att göra en tabell och två diagram för att sedan kopiera in i arbetet i worddokumentet. Massa donande med att få det så bra som möjligt och en del ändringar i texten gjordes. När man donat i ca 1 timma och 40 min utan att spara, så kommer felrapportrutan upp, och när man klickar på "skicka inte" läggs arbetet ner som får mitt humör att prövas! Tur att man har tålamod, för det var bara till att börja om från början. Som tur är ligger exceldokumentet kvar nere i fältet bara att kopieras över igen till worddokumentet, men endå! Det tog ju massa onödig extratid och blev såklart inte klar ikväll heller. Tänkte ta tag i det imorgon igen och hoppas då på att få göra klart och skicka in rapporten :) Åh kommer vara så glad att jag tror jag skall fira när den är inne och de har accepterat den och man får gå vidare! Ja, det är vad jag hoppas på nu :)
Annars förutom detta så är matematik väldigt intressant! Alltid varit intresserad av matte och tycker om dess språk. Det är bl.a. därför jag kommer söka in på ekonomprogrammet på handels i Göteborg, att få jobba och analysera med siffror, om siffror, kring siffror!

Nu blir det ännu mer läsande, närmare bestämt ekonomiuppgifterna inom samhällskunskapen.

Have a nice evning!

Kommentarer
Postat av: Mia

Heheh det har alltså jävlas för dig på matten ikväll, fy vad arg man blir då de blir sådär. Dumma datorer. Nu blir det läsning för mig oxå, orkar inte se filmen ikväll, får bli imorrnkväll istl :-)

Postat av: Ellie

hehe tackar=P jo han e rolig att ha med han=P Vad roligt att du tycker det, det är ju meningen:D



kramis

2008-11-12 @ 21:47:21
URL: http://kamikazeellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback