New York

Nu är det mindre än fem månader kvar till New York resan med Simons familj :) Åh det går inte att beskriva hur mycket man längtar dit! Vi kommer att bo på hotell typ mitt i mitten av Manhattan, nära till Empire state building, nära shoppingcentrat Macy´s och stadion Madison square garden och rätt nära central park. shohooooooo! :) Nu får det nästan ta och bli April! Men det är härligt att längta och göra allt man nu måste innan resan hihi. Jag måste iallfall fixa nytt pass annars är nog allt klart innan resan. tror jag iallafall. Längtar som tusan nu :)
Jag har inte varit utomlands så värst mycket, så det skall bli jätteroligt! Och att åka utanför Europa för första gången. Haha låter som att jag är insnöad men det är jag inte. Vår familj har liksom redan hittat sitt favoritresmål och står fast vid det. Bulgarien, Sunny beach. Sunny beach är ett ställe jag starkt tycker om! Har solen, havet, shoppingen m.m. det enda som är sådär där är maten, men förövrigt ett perfekt resmål om man vill ha sol, bad, shopping och uteliv för inte så mycket pengar!

Nu ska jag skjutsa Simon till bandyn. Edsbyn spelar mot Sirius ikväll, heja byn! :) Sedan åker jag vidare till viksjöfors för att vara med Maria och Freja. Vi ska fika och se på tv :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Åh vad härligt med en resa dit, är så avis på er faktiskt :-) Dit läre man åka nån gång. Förstår att du längtar, vilken upplevelse. Shoppa mycket åt mig hihihi, skämta! Ha en bra lördag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback