Pluggardag

Redan onsdag idag, tiden bara flyger iväg. Kanske just för att man ligger efter nu i pluggandet och man tycker att man inte hinner göra någonting! Haha. Idag blir det iallafall en ren pluggardag! Även idag är vädret strålande så man måste ju pallra sig ut för att få lite solstrålar och frisk luft! Blir ju också piggare av det så tummen upp för promenader.
Har nyss varit och handlat och haft lektion. Blir lax ikväll till middag! Mums. En an mina personliga favoriter :)

Ja eftersom det är rätt stort och man faktiskt är lite intresserad så var det jätteroligt att obama vann och nu är den första mörkhyade presidenten dessutom! Kul kul kul. Tummen upp för detta också :)

Åh nu skulle det sitta fint med en kopp kaffe och sedan är man fit for fight att börja pluggardagen!
Tror jag ska smita iväg nu och göra iordning kaffekokaren. Gevalia, mmm :) Jag känner hur mina hjärnceller börjar vakna till liv nu :P

Bye so long

Kommentarer
Postat av: Mia

Du är så duktig som pluggar! Vi ses imorrn! Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback