Pluggarkväll

Hjälp försökte mig på att söka boplats på boplatsgbg.se, men det var så mycket uppgifter man läre kolla upp så det får vänta till imorgon. Måste ringa boplats göteborg själva angående årsinkomstuppgiften. Det står årsinkomst före skatt och jag har studiemedel numera som är skattefritt, tja måste fråga vad de vill ha för exakta uppgifter för de är många vill jag lova! men bra är det på det viset då jag förstår att en hyresgästsförening vill att man skall kunna betala hyran varje månad och sköta sig. Åter för försök imorgon :)

Snöandet håller i sig, likaså blåsten. Men blåsten har nog avtagit en del, känns det som. Ikväll blir det plugg, plugg, plugg! Historia står på schemat då det numera handlar om nationalismen, imperialismen, första- och andra världskriget.
Ja det är vad jag kommer att läsa om denna måndagkväll.

Idag fyller även faster Madeleine 22 år, stort grattis till henne! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback