Snö :)

Nu är det så mysigt och fint ute! Det har snöat, ca två-tre cm och ligger jättefint på marken :) Man kan inte annat än att få vinter och framförallt julkänslor. Tycker det är jätteroligt med snö och vinter nu faktiskt! :) Har aldrig annars varit en vintermänniska. Då det blivit vinter har man liksom längtat till sommaren men nu, ja nu är jag helt såld i vintern och det mysiga! Tänk vad man ändras.. Ja man gör faktiskt det. Kanske kan man säga att jag mognat lite mer? :) haha!

Hade iallfall mattelektion nu ikväll. Snart klar med geometridelen, och kan t.o.m. hända att det blir prov imorgon eftermiddag då vi har två mattepass då, och det betyder att jag har en liten hemuppgift inom rymdgeometri kvar och är sedan klar med A kursen. Shohoooo! :)

Snart lär Simon komma hem från bandyn. Är nyfiken hur det gick :) Jag har inte gått på en match än, men skall bestämt gå när Kungälv, Vänersborg, Sandviken spelar sedan säkerligen några till.
Nu kom han :) 9-3 till byn sa han, kul kul kul! Dock inte tvåsiffrigt som vi trodde men nästan :).

Nu blir det lite inomhusmys innan det är läggdags :) Har klockan på 6.40 imorgon, längesedan man hade klockan så tidigt nu haha. Skäms lite! Men man skall passa på att njuta när man kan sova längre, så jag tar bara tillfället i akt.
Ne nu blir det TV en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback