Tisdag

Hemkommen sedan en stund sedan. Har hunnit packa upp och var så trött att jag sov lite middag. Härlig var det!
I Bollnäs hade jag ett mål, och det var att hitta ett par vinterkängor. Vinterkängor att ha till den kommande bandysäsongen bl.a. Och tror ni inte att vi hittade!! Så härligt att äntligen fått köpt sig ett par varma, vatten och värmetäta skor!
Vi åkte till dollar och var i stan och kikade i affärer. Käkade lättare lunch på krokanen också. Maria sa att man skulle äta deras goda grillade mackor så en sådan med fetaost och vitlöksdressing fick det bli och hjälp vad gott det var! Nya lunchstället absolut!

Nu ska jag dra igång med läsandet för dagen. Matterapporten skall helst nästan bli klar ikväll. Var flera veckor sedan jag började med den, men vill mycket hellre bara räkna matte :) Inte sitta och analysera och skriva rapport om matematik! Känns lite trögt att börja men skönt att få detta klart och nästa rapport hoppas jag går lättare! Längtar till man får komma in på sista delen i A kursen, geometri. Mycket roligare :)
Ska snart ta och göra mig lite mat också, men vet inte vad än. Har lite flygande jakob kvar sedan igår. Får nog bli det och en macka till kanske! Var inte så mycket kvar. Ja så får det bli :)
Nu måste jag sätta igång med rapporten innan jag skjuter upp den ännu mer :P

Ha en trevlig tisdagkväll!

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha ja heja 80:bussen haha. Det vart en 45 min promenix ikväll ialf, härligt var de! Ska även in på ica innan jag går upp till er, men skicka ett sms ialf du :-) Nu blir det clementin och te och soffmys :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback