Helgen är kommen

Har nyss hängt upp tvätt och bäddat nytt i sängen. Ljuvligt med nytvättat :) Vaknade och blev pigg av att mamma ringde vid 9 och vi pratade över en timma hihi. 

Idag eller ja snarare hela helgen måste jag plugga som bare den! Måste verkligen ta mig i kragen för jag vet ju hur gärna jag vill in på univresitet till hösten 2009 :)

Nu ska jag plugga en hel del innan vi skall byta däck på bilen vid 14 tiden. Får hjälp av Simons far då jag inte riktigt kan helt själv, men snart så, då kan jag förhoppniongsvis det också! Det svåraste är att veta vart domkraften skall vara under bilen..

Och bloggen är långt ifrån klar än! skall ta mig tid och börja med den, men den får se ut såhär sålänge.
Nu blir det historia och franska revloutionen för fulla muggar.

Trevlig helg allihopa! :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja de är inte bara att ha bil, de är en massa man ska kunna oxå :-) Åh vad jag saknar mina samtal med mamma, vi pratade med varann minst 2 ggr på telefon varje dag, gu så jag saknar henne!



Ha en bra fredag. Ses imorrn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback