Fredag 10 oktober, v.41, 2008

Åh frukosten var ljuvlig! Nu sitter jag framför datorn med en kopp varm svart kaffe. mmmm :)

Satt och tänkte genom dagen idag vid frukostbordet och idag kan jag inte lata :P haha! Måste ta hand om disken, återvinningen måste jag gå till då vi samlat på oss massa tidningar och papperskartonger och det är mitt ansvar dessutom. :P Ska även så passa på att handla. Slut på smör, bröd och frukt. Måste ta upp resväskan för det är ändå en del grejer som skall med om man skall vara borta i ca tre veckor :P Och eftersom att jag bilar ner, brukar det slängas in lite extra hehe.

Ja nu på tisdag åker man hem. Tänkte åka så tidigt som möjligt på morgonen för det är 55 mil och tar ca 7-8 timmar beroende på hur många stop man tar. Tycker om att köra och vara ute på vägarna och lyssna på radio/musik. Långfärderna är mysigast :) Tycker dock inte om att köra på vinterväglag då jag är så försiktig och feg av mig och skulle dööö om jag bara åkte ner i diket tror jag haha.

Ne nu ska jag borsta tänderna och klä om :) Skola snaaart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback