Glömsker..

Haha mitt minne har verkligen problem! Är så glömsk så det finns inte. Måste skriva upp allt om man skall någonstans för att inte glömma. Jag vet inte hur många bussar jag fått stanna för att jag glömt väskan m.m.. Harregud, skall det vara så svårt att minnas?
Iallafall idag hade jag en lektion på skolan och tänkte även då passa på att fråga läraren vad det är för inloggningsuppgifter till en speciell sida så jag kan jobba vidare med ett arbete. Såklart glömmer jag detta, typsikt! vi har henne på måndag igen som tur är. Även glömde jag att skriva ut ett arbete på skolan eftersom att vi inte har någon skrivare i lägenheten. Så nu får jag pallra mig ner till skolan igen och utföra dessa saker som var borta för en stund sedan :P Tur man har nära till skolan säger jag :) 2min promenad, så jag har drömläge! Då går det an att ha dåligt minne. Värre om det skulle vara flera mil.

Men under gymnasietiden hade jag 3 mil till skolan drygt (40 min busstur) och en dag när vi skulle ha ett viktigt muntrligt tal i skolan har jag såklart glömt nycklarna hemma och mitt tal ligger några cm ifrån mig men det går inte att öppna. Väldigt frustrerande kan jag säga! att vara så nära men endå inte.. Fick sätta mig på nästa buss hem springa hem hämta nycklarna och ta nästa buss ner till stan igen och missa ett antal lektioner.. Ajaj. Men jag har för mig att jag inte missade talet och att det gick bra :) tur i oturen!

Har en hel rad av historier där jag glömt saker. T.o.m körkortet när jag varit ute och kört och trodde att jag var helt säker på att jag hade med det. Ja, ett problem ibland faktiskt men som blir roliga historier :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Hihi men Lotta då :-) Ja det är väl som man säger, bra minne men kort haha. Jag är lika ibland, glömmer saker. Usch. Man börjar bli senil fniss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback