Göteborg

Efter dagen i Göteborg idag inser jag hur gärna jag vill flytta ner dit nu. Aldeles sådär jättemycket :) Pratade med min morbror idag om olika områden (han har varit falckbärgare) och det finns så mycket mysiga områden. Påtal om hur mysig hans lägenhet var! en två och en halva ska han bo i. Det är övervåningen till en villa i ett mysigt villaområde. Ligger hur mysigt som helt och fräck planlösning.
Åhh jag vill helt enkelt till göteborg snart!

Men Lotta får hejda sig lite :) Några månader! Sedan så. åhhh. Vill, vill vill.
Kan dessutom inte somna nu haha. Måste vara övertrött.. Lång dag idag. Var trött förrut men har gått över nu. Får väl pilla mig i  naveln eller något tills jag blir trött :P

jaja nu får det vara nog pladdrat. Sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback