Hundkoll idag

Idag är det ny vecka. V.41 om man skall vara petig. Idag hade jag klockan på 7.50, knäppte då på tvn och vaknade till nyhetsmorgon, vilket jag tycker är så himla mysigt på morgonen :) Simon jobbar tidig vecka nu (5.48-14.12).
Vid 9 pallrade jag mig upp, åt frukost och tog tag i att ringa ärenden. sedan blev det en dusch och nu sitter jag här och bloggar med tv4 påknäppt i bakgrunden :).
Nu på förmiddagen skall jag ta tag i att plugga lite och också ta en promenad i det soliga höstvädret.
Sedan klockan 14 ska jag åka iväg till Maria i Viksjöfors. Vi skall åka till veterinären då hennes hund fäller ovanligt mycket hår och hon vill vara på säkra sidan så idag ska Freja på en hundkoll :)

Åh det var så mysigt att vakna upp till solsken imorse :) Nu ska jag föna håret och sedan ta tag i lite saker!
Ha en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken mysig morgon du verkar haft! :-) Jag och Freja är så tacksamma att du följer med oss idag, du är så snäll! Tusen tack. Ja men visst var det härligt att vakna upp till solsken imorse, men så synd att det ska blåsa, trodde vi skulle lyfta och flyga iväg då vi var på morgonpromenaden tidigare haha. Japp ses sen. Kram.

Postat av: Mia

Hihi jag igen som är här och klottrar, såg nu att du lämnat en till kommentar. Man tackar så mycket :-) Äsch inte vet jag om jag är nån mästerfotograf inte men försöker ialf hihihihi....

2008-10-06 @ 11:24:05
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback