mulet milt väder.

Ja idag var klockan satt senare än vanligt. 9.30 men vi vaknade innan den :) Vid nio slog vi upp ögonen och knäppte på TV:n och tittade på nyhetsmogon på 4:an en stund sedan masade vi oss upp och åt en god frukost. nu sitter jag här framför datorn med en kopp kaffe och njuter av måndagmorgonen :) För senare idag blir det lite mer att göra. Men innan att ta tag i pluggandet ska jag och Simon ta en uppfriskande promenad i det mulna med milda höstvädret på dryga 10 grader varmt. Härligt :)
Ja denna vecka jobbar Simon eftermiddagsskift igen (14.12-22.24).
Senare idag (13.55) är det introduktion i ett nytt område i Historian, upplysningen och de stora revolutionerna, och efter lektionen är det prov i politik och senare ikväll fortsättning på introduktionen. Så nu har jag att göra igen :) Tur är väl det kanske. Se hur motiverad jag är att plugga då jag är hemma men jag måste ju, och det kan bli lite svårt.. Här är jag ofta ensam då simon jobbar och då är det ju väldigt lätt att avverka massa timmar på att bara plugga men hemma är det lite annat. Då är det alltid någon hemma i princip och ja ni kan ju då förstå att man hellre umgås än att plugga för det mesta.

Som sagt har jag nästan packat klart inför hemresan, och tidigt imorgon bär det av hem. Skall bli roligt :) Ny musik har redan lagts ut i bilen, det och radio är på hela resan!

Nu blir det till att borsta tänderna och göra sig lite fräschare. Sedan blir det promenad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback