Räkor, mums!

Igår kom pappa hem från sin arbetsvecka i Kungsbacka och man längtar varje gång han är borta. Igår eftermiddag kom han iaf hem :) På kvällen frossade vi räkor och umgicks! Supertrevligt och underbart gott. Det finns nästan inget godare än räkor :) Mycket är jättegott men räkor tillhör absolut mina favoriter, t.o.m. framför kräftor, som iförsig också är jättegott. Jag, syster, bror, mamma, pappa och mormor var det iallafall på denna räkfrossekväll :)

Senare på kvällen började pappa på att putsa av väggarna där vi skall tapetsera och jag stod i högsta högg med spackelspadarna efteråt för att spackla de ojämnheter som fanns och helspackla där vi skall måla med färg :) Åh det kommer nog bli bra tillslut! haha kl 00 la vi av och började bli sömniga så vi gick och la oss. Jag pratade i telefon med Simon och det var nog det längsta samtalet vi haft sedan jag åkt ner. Kanske en timma :) Kul var det att prata då man nu börjar sakna honom hemskt mycket! Idag skall han till tandläkaren kl 12 för at laga hål, får hoppas att det går bra :).

Nu ska jag stiga ur min älskade säng som man kunde sova en stund till i men för att dagen inte skall bli så kort så har jag beslutat mig för att äntligen stiga upp då jag började snooza kl 8.30.

Jag önskar alla en trevlig helg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback