Sverige - Portugal

Ikväll är TV:n full med fotboll så får väl sitta snällt bredvid och titta då :)  Är inte jätteintresserad av fotboll men denna match kan vara rolig att se. Speciellt Ronaldo :P Den enda spelaren i Portugal jag vet om..

I Borlänge hittade vi inte så mycket fynd iallafall inte jag som gick hem tomhänt. Men det var med flit för jag är numera student och kan inte spendera som förr då jag jobbade på Allmoge. Svårt är det!! Man ser många med påsar och så får en annan häjda sig fast man hittar så mycket fint. Och vem håller inte med att man hittar som mest när man inte har pengar.. haha! Irriterande :) Men vill jag plugga så får det bli såhär ett par år!
Simon köpte en eltandborste och lite kläder på H&M bl.a. och ett frågespel som jag ville testa då vi kom hem :) hehe.
Jag vann första gången och Simon andra.

Ne nu blir det fotboll!
Bye so long.

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja men så är det alltid, då man inte har pengar då hittar man hur mycket som helst. Åh Ronaldo är ju sååå snygg :-) Vad var det för sällskaps spel då? Ha en bra söndag! Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback