Torpdag

Sov lite längre än vanligt idag. Gick upp vid en sisådär 10 och åt en god frukost och drack min morgonkopp med kaffe, mums :) Frukosten måste jag säga är det godaste målet på dagen!

När Rickard slutar skolan vid 13.15 åker jag, han och mor ner  till torp i Uddevalla en sväng för att kika lite :) Trevligt!
Imorgon ska jag och syrran ner till torp men det är inte förrän på kvällen då MQ har smygpremiär av deras nya märke Paris, Kate and I. Kul, kul kul! Längtar :)

Måste även påpeka att man ser skymtar av solen idag, underbart :) Nu har det varit lite väl blött och geggigt ett tag men nu så verkar det kunna vara uppehåll och torka upp lite grann.

Nu blir det lite pluggande en del sedan göra sig iordning.
/Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback