Torsdag :)

Idag kom far hem från arbetsveckan i Kungsbacka! Kul, kul, kul :) Roligt att få umgås med familjen i helgen innan man bilar upp till Edsbyn igen på söndag.

Idag började dagen med en dusch som sedan fortsattes med att föna och platta hår. Vid 11.30 tog jag Bamse på en promenad då Rickard ville hem till en kompis och leka, så vi tog en liten promenad dit i den friska luften :)
När mamma kom hem från jobbet runt 13.30 åt vi en liten "lunch" och drack varsin kopp kaffe och vid tre tiden åkte jag, mamma och mormor förbi och hämtade upp Rickard och åkte vidare ner till Uddevalla. Mormor hade klipptid hos frisören 15.30 och medan hon satt där råkade jag, mamma och Rickard gå in på hemma kväll (föredetta videomix) och det råkade slinka hem lite godis hihi.. Är ett riktigt godismonster måste jag påstå! Iaf i perioder och nu är en sådan period :) Efter klipptid och godisköpande åkte vi vidare ut till torp en sväng. Jag inhandlade ett hårspray från swartzkopf och en stureost hihi. I Edsbyn är det svårt att få tag i stureost så nu köpte jag mig en halv bit för att ta med upp på söndag :P Är det den godaste osten så är det..
Innan vi åkte hem tog vi en sväng om Charlie chapplin (eller hur det nu stavas(: )  nere vid kampenhof och åt. Ljuvligt gott där!

Nu ikväll har det donats lite i vardagsrummet :) Spackel, spackel bara lite spackel. Kul att kleta på väggarna :P
Nu blir det läggdags :) och fortsättning av vardagsrum imorgon.
Godnatt allesammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback