Åhhhhh!

Åhhh nu har jag verkligen fått upp min irritation och detta genom ett skolarbete jag håller på med haha! Håller nämligen på att göra en inlämningsuppgift som handlar om massmedia. Jag råkade nämligen komma in på frågan som jag ska svara på: vad anser du om reklam?
Det hela slutade med att jag tänkte på Tv shop och hur dumma vissa företag är som lurar i folk en massa skit att köpa som inte ens fungerar?? vad är det för jävla stil.. för att tjäna pengar och suga ur folk pengar. BLÄÄÄÄÄÄ!
De företag som inte gör trovärdiga reklamer och som ljuger med sina produkter kan dra! Jävla slipsnissar som försöker dra in pengar och tjäna några extra kronor. Men något de inte tänkt på är att vi kunder tappar förtroendet och då går vi inte längre dit och handlar varan så tänk på det..

Kommentarer
Postat av: Mia

Alldeles rätt!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback