Äntligen!

Idag klev vi upp vid 9 tiden och åt en lång och härlig frukost och den godaste kaffekoppen på dagen. Känner ett starkt behov av kaffe på morgon vilket är lite sådär då man förstått att man är beroende men det är gott och avslappnande så beroendet stör mig inte :) inte än iallafall.

Efter kaffet blev det till att ta tag i disken och sedan 10 har jag pluggat och äntligen fått klar min massmediainlämning (tror jag). Är lättad! Puha, så många timmar man lagt ner på det arbetet så förväntar jag mig ett bra betyg för det tycker jag att jag är värd efter detta kämpandet med att skriva ihop och få med alla olika grejer. Massmedia är ju ett väldigt brett ämne!
Simon sitter iallafall här bredvid och kämpar med att komma vidare på spelet Battlefield bad company till xbox, haha och en del morrande har man hört.. :P

Mitt behov av att ta en långpromenad snart är stark och så blir det. Så fort Simon spelat fördig tar vi oss en härlig promenad i det ljuva höstvädret som nu blivit varmare och soligare idag :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja du har så rätt, det finns inget bättre än att mysa och fika med nära och kära. Vad kul att du äntligen blivit klar med ditt massmedia arbete, håller tummarna (Freja tassarna) på att du får ett bra betyg :-) Mysigt med långpromenad. Jag och Freja ska ta oss en sån nu. Hade bara ett kort jobbpass idag 7-12:30, och tur var väl de så man hinner njuta av det fina vädret. Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback