Desperate Housewives :)

Idag har jag haft två lekitoner på förmiddagen och sedan blev det lunchtime (gröt) och vid 13.30 tiden var det dags för Simon att cykla iväg till jobbet. Sedan dess har jag suttit med historian, och är väl inte direkt jättemotiverad men så fort jag tänker på vad detta höjda betyg innebär kommer jag på mig själv hur mycket jag vill detta!
Roligare med matematik, det kan jag aldrig tröttna på verkar det som. Kul kul kul :)

Klockan 16-21 har jag även tvättstugan och idag är det dags för sängkläderna.
Och kan inte annat än att längta till kl 21 ikväll! Det är ju nämligen så att äntligen så har "desperate housewives" säsongstart ikväll, och som man har längtat :D Det blir en myskväll framför tvn vill jag lova!

Igår var ju Maria och Freja här på besök då vi tog promenad, pluggade och såg film. Hade en jättemysig dag Maria :) Och det hjälpte inte att taxen Freja var så söt när vi tittade på film. Hon norpade direkt mittenplatsen mellan oss och låg och bredde ut sig ;)

Ne nu får jag återgå till pluggandet så det blir något gjort :)
Längtar till ikväll!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Hihi ja hon var för söt Freja igår :-) Klart att hon ska sitta i mitten och mysa med ostbågar och film :-) hahah!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback