Finbesök :)

Nu har jag precis käkat lite lunch (ugnspannkaka) och om en liten stund kommer Maria och hennes hund Freja på besök :) Freja är en korthårig tax om man skall vara exakt och är en hund som bara sprudlar glädje kring sig :) 

Vi skall plugga och se film. En av mina favoriter, Sex and the city - the movie. Kul kul kul :)

Har nyss haft historialektion och det var bra för jag behövde en liten spark i baken att göra klart min inlämningsuppgift om feodalsamhället. Simon är på jobbet och nu poppas det lite musik innan jag skall ner till att möta finbesöket vid bussen :)

Nu fick jag sms och det är dags att promenera iväg.
Ha en fortsätt bra måndag allihop!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är utmanad:) Se i min blogg.

Postat av: Mia

Hihi ja finbesöket hade det jättekul igår, och filmen var kanonbra :-) Freja trivdes så bra så! Kram.

2008-09-30 @ 09:20:50
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback