Long time ago..

Ja nu var det ca tre månder sedan jag skrev något i min blogg och det måste betyda att jag är en usel bloggare.
Men vem har sagt att det inte går att ändra? :) Ska försöka änu en gång och se hur det går.
Just nu pluggar jag upp sju stycken ämnen på komvux och mycket energi och tid går åt till detta nu. En person jag egentligen skall tacka är Peter Persson (min förre chef på Allmoge) då han inte lät mig fortsätta jobba p.g.a för lite att göra. Det ledde till att jag fick en spark i rumpan att äntligen ta tag i mina studier och höja dem för att sedan förhoppningsvis komma in på Handelshögskolan i göteborg med inriktning ekonomi. Ett mål som jag starkt sträver efter nu :)

Skall bli roligt att få uppleva storstadslivet ett tag som ungdom då jag starkt tror att man drar sig tillbaka till lugnare miljöer när man blivit mogen nog att skaffa familj. Jag är nog en sådan person iallafall.

jag måste säga att jag starkt diggar självstudier! att kunna sitta hemmifrån och jobba i sin egen takt och när man vill på dygnet :) Perfekt!
Ne nu måste jag ta tag i mig själv igen och sätta näsan i samhällsboken. Ett arbete om massmedia som ska in i slutet av nästa vecka, så nu får jag sätta igång så det blir klart i tid!

Bye bye folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback