Onsdag

Nu har jag haft två lektioner och skall snart ut på en liten promenad för att inhandla lite mat och grejer till middagen som idag blir ugnspannkaka och rivna morötter till :)

Vädret är underbart och man bara längtar efter att få komma ut!
Ikväll klockan 18.00 har jag ännu en lektion och jag älskar det mattepasset. Först och främst får man göra något man tycker om och så är det härligt med en kvällslektion på något vis :)

Ne nu ska jag kila iväg innan jag blir allt för hungrig. Det sägs ju att man inte skall handla när man är hungrig för då dimper det ner lite allt möjligt i korgen.. Mohaha. Får väl se hur mycket "extra" varor man får med då :P

Kommentarer
Postat av: Mia

Hejsan. Här är det bara bra, lite trött efter gårdagens delade tur, men det gick bra. Har varit hos pappa idag jag och freja, vi har städat, putsat nåra fönster och satt upp nya höst gardiner åt honom, så han blir nog överaskad då han kommer hem imorrn. Nu har vi varit på en långpromenad i det underbara solskenet, vilket väder :-) Terry Evans är han från programmet "det okända" på tv4plus. Han talar med det döda, och han har storseanser där man kan få kontakt med närstående man har mist. Han pratar med andar, han är helt suverän. Vi ses imorrn. Kram.

Postat av: Mia

Hahah, jag igen. Glömde svara på om jag läst boken du fick av Kurt. Och nej tyvärr det har jag inte. Vad läser ni för bok på svenskan då? Såg att du skrivit om det.

2008-09-24 @ 14:28:20
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback