Söndagsmorgon

Söndag är det idag vilket brukar betyda städdag för vår del men idag är icke fallet. Har nyss ätit en god frukost med en kopp kaffe till och halvtittat på nyhetsmorgon söndag på TV4.
Älskar att ta det lugnt om mornarna och vakna till och mysa med tvn på en stund :) Mycket intressant på nyhetsmorgon också!

Idag har vi inga planer men en promenad blir det definitivt! Och som de flesta säger så säger även jag det. Nu är hösten påväg. Det märks så tydligt i den friska och lite kyligare luften med lägre plusgrader om dagarna. Nu får man längta ett år till,  då man kan lägga sig ute och sola i värmen vilket inte går att undgå att tänka på nu när det är kyligare ute. Visst tycker jag hösten är mysig på något vis men jag är verkligen en sommarmänniska. Men att ha sommar åretom skulle bli tradigt i längden, så tur är det att vi har vinter för den har sin charm :).

Även nu behöver jag sätta näsan i böckerna, så hej sålänge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback