Hemma i Sverige!

Ja nu är vi hemkomna till Sverige igen då efter en veckas semester i the big apple, New York. Jag skall ta och skriva om veckan och lägga upp massa bilder men nu är vi alla så trötta (har varit uppe sedan torsdag dag om man räknar svensk tid och har bara slumrat lite sedan dess). Nu är klockan snart fem och vi pinar oss för att inte somna haha. Vissa stunder är det riktigt jobbigt sedan går det över en stund. Men jag har bestämt mig för att inte sova innan åtta i varje fall!

Men jag kan ju skriva att veckan har varit helt underbar! Vilken underbar stad, ja det må jag säga :). Nu skall jag mysa lite med Ebba framför tvn som jag längtat efter så. Ebba alltså, inte tvn. Tack
Maria och Freja som hade Ebba veckan vi var borta!

Oj nu är jag supertrött! uppdatering lovar jag senare. Har iallafall kommit så långt att jag lagt in alla ca 460 kort på datorn :)

Och så får vi ju önska alla en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: mia

Det ska bli såå kul att höra om eran vecka imorrn :) Å få se alla korten :)



Det var så lungt att ha Ebba, klart att jag ställer upp! Hon e så snäll och Freja tycker om att ha en lekkamrat här! Nu ligger även hon och sover sött :) Jobbigt att vara "barnvakt" en hel lång vecka haha!



Lilla Ebbagumman då, haha. Ja klart att man läre nosa igenom lägenheten så det inte varit nått lurt där då ni varit borta! Haha



Ha en bra fredag ni med och håll er vakna tills kl 20 ialf :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback