New York!!!!

Ja nu är det äntligen dags! :) Imorgon runt 14.30 tiden åker jag med Simon och hans föräldrar ner till Arlanda. Där skall vi övernatta på hotell Ibis en natt för att sedan på torsdag förmiddag ta planet som tillslut landar i New York. Jag har varit pirrig, nervös, energisk, superglad, förväntansfull, sprallig och ja allt som hör till innan man skall resa i över en vecka nu. Resfeber kanske? Absolut! Men en skön och rolig sådan :) Jag vet inte hur jag skall tacka Simons föräldrar som bjudit med mig på denna oförglömliga resa! :)

Dessutom är det premiär för mig att åka utanför Europa. Bara en sådan sak! Och att få resa från Arlanda, bara en sådan sak! hahaha. Nej nu längtar jag som en tok, och vill att det skall bli onsdag :) 

Har även med många om och men bestämt outfiten till flygresan. Motiveringen lyder: Skönt men ändå fint. Och resultatet blev:

Jag skulle aldrig kunna sitta i tighta jeans så många timmar så en stickad vit/gräddvit klänning, med gråa strumpbyxor och tygskor blir perfekt en sådan lång flygtur hoppas jag :).

Nej nu skall jag måla om naglarna med lite färg, sedan ut med Ebba och efter det checka om det finns nå mer man kan packa annars blir kvällen lugn :)

Kommentarer
Postat av: mia

klart att man ska ha resfeber för en sådan här resa :) det hör till! ni kommer få det så roligt och ta vara på tiden, inte stressa! ni kommer hinna med mycket ialf, för stressar man så förstör man så mycket av resan.



snart kommer ni hit på fika, hihi. kul!

Postat av: Eleonor

åååh vad roligt för dej med resan:) hoppas du får de riktigt skojj, de förtjänar du:)



Puss o kram!

2009-04-08 @ 09:46:30
URL: http://borghansen.bloggsida.se
Postat av: tommy

Ha en riktigt skön och trevlig resa!

/Tommy

2009-04-09 @ 17:30:59
URL: http://tommywidekarr.blogspot.com/
Postat av: Lotta

Men Guuud vad kul Lotta!

Hoppas ni får det jätte bra. Puss på dej!

2009-04-12 @ 11:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback