Racersnabb lördag!

Ja dagen idag har bara schvissat iväg. Sov ioförsig ovanligt länge också så det kan ju vara det. Vi har också, eller kanske inte, vant tillbaka tiden riktigt. Är jättepigg nu, fast man borde lägga sig. haha! Känns lite konstigt ändå första gången att vara pigg/trött på annorlunda tider man är van vid.

Ikväll har Maria och Freja varit hit och vi har ätit pizza, pratat en massa (bl.a. massa om New York resan) och tittat på både Robinson 2009 och sett en film. Älskad och underbar av alla. Jättehärlig och bra svensk film, en av de bästa svenska filmer jag sett faktiskt. Den och Rallybrudar är kanonbra. Enligt mig :). På robinson har jag alltid tyckt om de blåa laget. Ingen där jag tycker illa om medan det gula laget är lite si sådär. Rafael och Christian och Ranjit eller vad han heter, njaaa. Men Jarmo, gud så härlig alltså haha!

Vi funderar på att spela lite halo 3 även man egentligen borde försöka sova. Simon börjar nya tider på jobbet, eller ny tid skulle jag vilja säga. Han går dagtid varje vecka nu (07.00-15.38), och då behöver vi ställa om oss helt. Klockan är ju bara 19 i New York nu.

Håller även på att förbereda blogginlägget om New York så snart, snart kommer uppdatering om den :). Skall även framkalla en del bilder från resan och även förstora upp att ha på väggen! Kul kul kul. Längtar att få lämna in cdskivorna!

Nej nu blir det antingen lite spel eller så blir det läggdags. I vilket fall som helst så skall jag ta och borsta tänderna nu.
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: mia

Ja tack för igår, det var jättekul. Och så kul att få höra om eran resa :) Jag måste bara åka till New York framöver! Vilka otroligt fina kort du tagit oxå.



Jag åker upp till byn på tisdag, är du hemma då? Läre ju som sagt på arbetsförmedlingem och då tänkte jag åka 9:20 bussen upp. Skulle man kunna få komma till er och vänta på bussen hem? :) Fika lite och kolla på lägenheter i trollhättan :)



Nu ska vi ut på söndagspromenad i blåsvädret!

Postat av: mia

Men tack vad snällt av dig att jag får komma förbi en sväng :) Kul! Det var en blåsig promenad men härligt. Nu blir det en lugn söndag.



Ha en supermysig söndag ni med, så ses vi på tisdag, då ska de letas lägenheter, tjohoooo! :)

2009-04-19 @ 12:09:16
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback