Söndag

Idag är det söndag och lika fint och varmt väder! 15 grader i skuggan nu! och det är fortfarande April. Väldigt underbart dock och vädret får gärna hänga i sig.

Idag drog vi oss extra länge (till 09.40) och vid 12 tiden skall jag, Simon och Ebba ta en promenad hem till Simons föräldrar. Hans mormor och morfar kommer också :) Älgstek bjuds det på och sedan tårta! Mums!

Det enda som finns i mina tankar just nu är Trollhättan. Göteborg känns inte nära mina betyg och så har vi sökt bostad i Trollhättan nu och verkar ha hittat ett supermysigt område bara med studentlägenheter. 34 kvm, 900m från skolan. Ett område med 144 st studentlägenheter med loftgång och grönområden. Alltså man kan ju inte annat än att drömma sig bort för en tid ibland.

Nu väntar min kopp kaffe som har puttrat klart. Sedan tänkte jag ta tag i pluggandet ett litet tag innan vi skall promenera till Lillbo. Hoppas ni får en mysig söndag!

Kommentarer
Postat av: mia

Vilken härlig helg ni verkar haft och så fina bilder på hundarna :) Vart gick ni? Koftan var ju skitsnygg på ju, den passade du skitbra i. Vi ses imorrn :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback