Akustiskt, javisst!

Meeeeeen nu kan jag inte sluta att tjata om det. Vilket jävla väder :) Jag och Simon tog en morgonpormenad med Ebba vid 9 och alltså, jag hade linne och min tunn tunna vårjacka på mig och det var nästan pustigt! Idag blir det till att vistas mycket ute och ta en långpromenad. Sitta i solen och läsa lite och äta glass. Självklart idag. Hihi.

Jag måste lägga ut en mycket bättre version av Måns Zelmerlöfs Hope&Glory. En akustisk version. Akustiska versioner tycker jag i vissa fall kan var mycket bättre än orginalen. Så härliga på något vis.

http://www.youtube.com/watch?v=RkR7LYHPQzU

Lyssna och enjoy :)

Eftersom jag ännu inte är teknisk nog att veta hur man lägger youtubefilmerna på bloggen, så hoppas jag länken duger och att man kommer rätt. Varför skall man vara så oteknisk ibland? haha.. Tittade på "dela" inne på youtube men hittade bara länkar till bl.a. facebook, my space osv, men inte till blogg.se. Har ni lust att berätta hur det går till, lämna en kommentar.

Nu har precis första koppen med kaffe slunkit ner. Skall plugga en stund och sedan skall vi ut i det fina vädret :) Jag har också kommit på att hundägare är ett väldigt vänligt folk. Ebba skäller gärna på andra hundar, troligen eller det är väl av osäkerhet. Jag frågar gärna den andre hundes ägare om hundarna får hälsa och det går de gärna med på. Vissa släpper vi så de får leka :) Det är verkligen jättesnällt!

Nej nu borsta tänderna, sedan evolution. Kämpar med den sista frågan nu. En bred fråga som handlar om Evolutionsteorin och vad det finns för bevis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback