Bloggtorka? Nej, icke, ej

Tro inte att jag har haft bloggtorka för det har jag verkligen inte haft kan jag lova :) Hänt mycket den senaste veckan och dessutom åkte jag upp till byn idag för att börja flytta och packa ihop våra saker. På lördag nästa vecka skall vi nämligen flytta ner till Trollhättan så nu denna veckan blir det inte jobb på konsum utan jobb med flytten! Väldigt spännande.

Jo till varför jag inte bloggat på ett tag. Ganska förutsägbart när jag kommer att skriva det. Oväder kom över västkusten med massa åska. Behöver jag berätta mer? Haha! Typsikt. Tur Simon har internet i byn :)Dagen har varit väldigt härlig och det 'r verkligen härligt att köra långt. Åkte först till Trollhättan och släppte av lite grejer i lägenheten. Åkte vidare till Karlstad där mamma och pappa har varit över helgen (sovit på hotell och haft en barnfri helg hihi). Mötte upp dem vid Bergviks köpcentrum och bytte bil. Får låna pappas volvo 850 som är mycket bättre att packa i. Snällingar! Hade inte fått plats med hälften i 440:n. Fick även en inflyttningspresent av mamma och pappa. Ni vet den där klockan jag har lagt upp lite tidigare på bloggen med "bollar" ute i kanterna i olika färger. DEN!! Blev så glad att tårarna satt väldigt nära att komma. Ja väldigt sant. Så glad. Så fin/cool väggklocka. 

Nej nu blir det lite tv innan läggdags så godnatt på er alla och hoppas ni haft en riktigt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback