Cykeltur

Klockan går mot att jag skall åka till Ödeborg. Vi ställde klockan på 07.45 för att hinna med lite grejer innan jag åker. Har hunnit duscha, käka frukost och resten av tiden har gått åt till att plocka iordning i lägenheten. Ännu finns det en hel del att göra här :) Längtar till vi får upp både klocka och massa tavlor och hyllor på väggen! Var tydligen gipsväggar här och det betyder speciella krokar eller vad man skall säga. Det var också längesedan jag bodde i en hyresrätt men visst måste man väl få smälla upp tavlor (så många man vill?) upp på väggen? Eller skall man ringa bostadsvärden först? Skall nog göra det för att vara riktigt säker på vad vi får och inte får göra. Intressant! Nu så fort jag bloggat färdigt och fönat håret så skall jag och Simon ta en dykeltur i Trollhättan. Upptäcka och se oss omkring i vår nya hemstad, ja som det nu kommer vara några år.

Så, ha en trevlig torsdag! :) jobbar 14.00-21.12 idag. Fredag samma, lördag 12.00-21.12 och söndag 09.48-15.00. Så nu blir det mycket jobb och lite blogg. Får även önska en trevlig helg :) Sedan börjar skolan. Sååå spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback