Funderingar och inredningsabstinens

Är ledig idag, och vädret är mulet men kvavt och cirka 20 grader. Härligt med andra ord och en riktigt mysdag inomhus! Imorgon på min andra lediga dag hoppas jag på solsken så att man kan vara ute hela dagen och även sola! :) Om en stund blir det matlagning här. Kalkon med potatis sås och gelé. Älskar den rätten! Så gott. Namnam.

Sitter och surfar och kan inte annat än att titta på inredningsgrejer..Haha! Men det är så roligt med inredning och självklart vill man ha hemtrevligt :) La upp ett förslag till Simon att ha ett edsbyinspirerat sovrum, låter inte det bra? Då får man lite edsbyfeeling även om man bor i Trollhättan. Sitter och tittar på en arbetslampa att ha på skrivbordet och så tipsade morbror Micke om snygga tavlor i Göteborg. Chilli hette affären så nästa vecka när jag ändå åker med pappa ner till Kungsbacka så skall jag och Micke till affären där jag får äran att vara smakråd då han skall köpa lite tavlor!! :) Hoppas man hittar massa snyggt där och kanske att man själv t.o.m. kommer hem med en tavla. Shohooo! Simon säger att vi redan har tavlor men jag anser att vi inte har nog många. Och så vill jag ha med stadsmotiv på. Svartvita med kanske en färgad detalj på. Tycker det är så fint och sådana har vi bara en utav..Så en till eller två skadar ju inte :) Micke sa även att det var bra pris där och det lät ju mer än bra. Längtar dit redan! Och en sådan morbror man har då. Helt underbar!!

Åh jag är helt inne i flytten så ni får ursäkta mig för dålig fantasi vad gäller blogginläggen haha! Nu skall jag titta vidare på inredningsdetaljer.. hm det finns ju så mycket fint man vill ha men det går ju inte förstås. Varken råd eller har en sådan stor lägenhet att inreda. Men senare i livet skall både lägenheten bli större och såklart inkomsten.. Haha! Hoppas jag. klart de skall!



Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback