Ikea

Simon som har varit ledig under veckan och har under förmodan uppfattat fel angående när vi börjar. Vi fick en lapp om när vi började och Simon uppfattade det som programstart. Sedan trodde han att det var introduktion om skolan idag klockan 09.00. Vi klev upp imorse och gjorde oss iordning haha. Jag ville se i vilken sal vi skulle befinna oss i men när jag tittade närmre så förstod vi att vi inte skulle dit idag, utan imorgon. Vi skrattade och tyckte det var härligt att komma upp tidigt på morgonen men ändå vara helt ledig idag. Det var längesedan vi hade en dag ledig tillsammans nu. Jag har trots allt jobbat varje dag förra veckan och veckan innan flyttade vi - stressade, omysiga och bara inne i flytten då. Men nu, ja nu är vi lediga och det blir en liten tripp till ikea. vi behöver en hel del boxar, och så lite annat pyssel till lägenheten :) Sedan skall vi hälsa på min familj en sväng. Ebba får vara där nu när vi börjar skolan. Snällingar! Så nu ger vi oss av till Göteborg - Bäckebol istället :) Kul dag!

Tjingeling. Hoppas även ni får en trevlig måndag! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha tur att det var ni som tagit fel på dag och inte jag, blev lite nervös när jag läste ditt inlägg igår att ni skulle dit idag redan :)

Hoppas ni fyndade en massa kul på IKEA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback