Ebba

Några söta/sklna ögonblick att minnas!

Ebba och hennes tuggben uppe i vädret. Hann tyvärr inte ta kort när hon hade den som en snus och petade upp läppen :)


Ebba spelar Xbox


Ebbas sovställning för bara en liten stund sedan. Ser inte jätteskönt ut men tydligen :)


Ebba som valp och leker med en pingisboll


Ebba ca 12-14 veckor




Första snön!








Ebba och vännen Freja :)


Gucci (familjens chihuahua/japansk spets) och Ebba som valpar vinter 09 :)


Bamse, Ebba och Gucci


Haha galningarna Ebba och hennes vän Greven som busiga valpar!




Avslutar med denna sköna bild på Freja och Ebba i våras 2009 :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Gu vad söta kort på Ebba pebba! Saknar er nu. Ja nu är det snö här i Edsbyn, de är så fint. Snöade hela natten och så har det snöat hela dagen idag. Nu hoppas jag att denna snö kommer vara kvar ett bra tag nu.



Kram.

Postat av: Maria

haha störtskön bild på freja å ebba längst ner, den bilden är ju klockren!! hahhahahhahahah.

2009-12-15 @ 19:16:52
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Linda

Får jag fråga vad Ebba är för ras? Så sjukt söt. Så jag vill att min hund ska se ut. Om du nu vill skriva tillbaka lite kort fakta=)

2011-02-19 @ 14:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback