Fotobok

Jag har länge funderat på att göra ett fotoalbum med Ebba och gick in på google för att få lite inspiration. Jag hittade en jätterolig sida där man kan göra sin egna fotobok och det är inte speciellt jättedyrt heller. Man designar den helt själv och väljer hur albumet skall se ut både utanpå och innuti. Layouter, bildstorlek, antal bilder per sida, bakgrundsfärg/bild, olika effekter osv. Jättekul! Tänkte jag skulle göra en till att börja med men funderar på att ev. göra fler. Tycker om att pyssla sådär (om man nu kan kalla det pyssla :)). Det kan vara vad som helst. En semester man gjort, ett album med sina barn, djur eller något annat man vill minnas livet ut! :)

Klicka in er
här! så kommer ni till sidan.

Kommentarer
Postat av: Fidos

Hej

Kolla in i vår blogg på fidos,just

nu har vi varjedags erbjudande ända fram till

Julafton.



Mvh

Tjejerna på Fidos

Postat av: Melinda Dalin

Hehe, lotta hur länge ska ni bor där nere? Tänker ni flytta upp till byn igen framöver?

Hade gött!

2009-12-09 @ 15:33:25
URL: http://melindalin.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja nu hoppas jag verkligen på att jag kommer in på skolan! Vill så gärna börja plugga till sjuksköterska nu!!



Är hemma i mellandagarna, om jag inte måste in och jobba på sunnangården eller på affärn, men vi hinner ju ses ialf. Ska bli så kul. Måste ta en promenad, fika och massa annat skoj!



De där med fotobok lät ju jättekul, läre genast besöka sidan :-) Jag ska förstora ett kort på Freja i svartvitt, men har inte kunnat bestämma mej ännu vilket jag ska ta :-)

2009-12-10 @ 16:57:11
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha ja jag förstår det att du kommer skrika då om jag kommer in på skolan, så jag var beredd på det redan :-) haha. Ja nu håller vi tummar och tassar!!



Ja jag kan nog lova att Freja kommer bli superglad då hon får träffa dig! Vi saknar er.



Tog ledig idag, så jag åker buss i eftermiddag ner till Jonte och Malin, det ska bli sååå kul!! Kommer uppdatering då jag är hemma igen.



Du får gärna hjälpa mej och välja ut ett kort på Freja som jag ska förstora upp.



Ha en supertrevlig helg ni med. Kram från oss.

2009-12-11 @ 09:51:14
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback