Fredagkväll

Nu är vi mätta och goa. Ikväll lagades det ris med kyckling i ugn och wokgrönsaker. Mums! Om 40 min börjar på spåret, och sedan blir det även att halvtitta på idolfinalen. Vill se vem det är som tar hem det ikväll. Två härliga artister. Tror aldrig idol haft så bra finalister som iår faktiskt. Hade hoppats på Tove och Erik i final med Kalle är skitgrym han också. Erik får iallafall min röst ikväll :)

Har marknadsföringsboken precis bredvid mig. Det är lockande att surfa fram till åtta men det skulle vara bra om jag började läsa kapitel 13.. svårt val. Men det lutar åt marknadsföringen. Blir desto skönare i helgen om jag redan läst klart kapitlet. Men det är på ca 35 sidor och på engelska vilket tar sin tid. Jag har bestämt mig: Jag läser lite nu så får jag mindre att läsa resten av helgen :)

Trevlig fredag gott folk! Ikväll skall jag och Simon även ha lite spelkväll! Kuuuuul, kul, kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback