Julfirande

Nu är det snart en vecka kvar till jul, herregud. En vecka! Idag, om bara en liten stund åker jag och Ebba till Ödeborg och stannar till 27 december. Jag och Simon firar jul på varsitt håll hemma hos våra respektive familjer. Simon åker till Edsbyn på fredag. Efter en julvecka med familjen åker jag och Ebba tåg till Edsbyn 28 dec och stannar över nyår. Kul kul kul med "jullov" :) Har packat ner litteraturen som skall både med hem och med till Edsbyn. Många kilo och mycket plugg över jul! Skall iallafall ha pluggfritt julveckan har jag bestämt men får börja i mellandagarna. Tentamen v.2 (tidag 12/1 och lördag 16/1), så det är lite att göra fram till dess.

Tror jag packat ner det mesta. Behöver inte jättemycket. Kläder, "smink"väska, och diverse grejer som kamera etc. Just ja hårfönen kan vara bra att ta med.

Nej nu skall jag fortsätta packa ner det allra sista. Och en sak till. Vilket snöväder det är ute :) Mysigt!
Eftersom jag skall hem ikväll kommer det bli glest med blogginlägg men det kan hända att man slinker in ett och annat.

Ebbas första jul förra året :)


Om inget blogginlägg kommer innan jul vill jag passa på att önska er en riktigt god jul och en underbar julvecka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback