Välkommen sköna fredag!

Det är fredag och det betyder att helgen är här :). Underbart! Idag har det blivit sovmorgon för vår del. Vaknade vid 9 och drog oss till ca 9.30, lagom till nyheterna började på nyhetsmorgon. Åhh vad skönt det är med lite sovmorgon. Tänk vad livet är underbart!

Började dagen med en promenad med Ebba och sedan blev det frukost för mig och Simon. En kopp kaffe och lite surfande på datorn och sedan en otroligt skön dusch. Det är så skönt att duscha när man inte har någon tid att passa. Ingen stress. Efter duschen slog jag upp ekonomistyrningsböckerna och har pluggat fram till nu. Håller på att gå igenom den ena av de två böckerna vi har till kursen. Den boken som handlar om budget.

Nu är det dags för lite lunch och sedan skall jag, Simon och Ebba ta en långpromenad. Tanken är runt slussarna. Lite trist att vädret är fuktigt och mulet, men va fan, hur kan vädret bestämma hur man skall må? Skönt med en promenad snart och ha en sköööön fredag :) Det kallar jag livskvalite!

Jag vill önska er alla en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback