Alla hjärtans dag också :)

Idag var jag och Simon till Bollnäs en sväng. Åkte 9.30 och kom hem vid 15 tiden igen. Bollnästrippen var jättetrevlig och vi fyndade en del också. Jag fick en ny hårfön av Simon i födelsedagspresent från björn axén :) Den gamla jag hade har gjort sitt för läääängesedan så nu var det dags att kassera den och få en ny. Dessutom har den nya en massa nya finesser som bl.a. är hälsosammare får håret. Tummen upp för detta! Simon köpte en ny resväska att ha till New York. Jag köpte en ny BH av märket salming. Den var superskön, en sådan Bh man skulle kunna ha på sig dygnena runt om det skulle vara så hihi. Mikrofiber tror jag hon sa att materialet var. Köpte även ett bakförkläde, ett måttband att ha i New York, godis m.m. Efter allt shoppande åt jag och Simon kinamat som ett bra avslut på en supertrevlig tripp till Bollnäs. Tre små rätter med efterrätt (friterad banan med glass, mums!),

Efter Bollnäs åkte vi hem till Simons föräldrar en stund, fick fika och åkte sedan hem igen :) Nu sitter vi här och skall snart börja plocka fram digestivekex, brieost, ett glas rött vin och lite annat gott att äta till melodifestivalen. En riktig myskväll med andra ord! :)

Hoppas ni också har en riktigt trevlig allahjärtansdag kväll! :)
Nu skall jag ut med Ebba.

Kommentarer
Postat av: Mia

Men vilken mysig dag ni haft =) Och vilken fin present du fick, så snällt! Hihi ska ni oxå käka brieost, digestive och rött vin, härm apor hahaha! Men du den bh:n verkade skön, vart fyndade du den?

Postat av: Mia

Japp vinet var supergott! De kan jag rekommendera =)

2009-02-14 @ 19:34:33
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Mia

Oj de var dyrt men de måste få kosta såntdär, jaha men då kanske man ska gå dit nått tag och få hjälp. Gu vad bra melodifestivalen var igår =)

2009-02-15 @ 09:52:12
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback