en riktig snöig fredag

Då var det fredag igen, och helgen står framför oss nu med öppna armar :) Härligt! Vaknade med sovmorgon (som jag förövrigt har nästan alla dagar hihi) och gick ut med Ebba. Efter en liten promenad blev man jättepigg och det är det som är så härligt med att ha hund. Man är trött när man går upp men när man kommer ut i friska luften jublar kroppen!

På förmiddagen kilade jag iväg till skolan en liten stund och fick tillbaka mitt sista arbete i samhällskunskapen. Det var en del grejer jag borde tänka på och jag älskar att höra vad som saknas för att sedan bli bättre! Det är det skolan är till för. Att lära sig nya saker. Iallafall har jag höjt upp tre betyg nu, känns otroligt bra och roligt :) mvg i både matte A, sh A och hi A. När man kämpar och sedan ger det resultat, i love it!

Nu snöar det ute så det blir en ren innedag denna fredagen. Visserligen kan Ebba inte gå så långa promenader ännu, men längtar till hon kan det. Finns det något härligare än en frisk långpromenad?. Idag passade jag och Simon på att städa då vädret är som det är. Det är faktiskt jäkligt härligt att ha rent och fint i lägenheten inför helgen :) Mycket härligare än söndagarna. Skall nog byta städdag faktiskt. Om en stund skall jag ta tag i svenska talet, eller det som såsmåningom skall bli ett tal när det är färdigt.

Jag vill önska alla en trevlig helg! Det skall då jag ha :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja men du tänk vilka långpromenader vi kan ta med vovvarna då ebba kan gå längre =) är så härligt med långpromenader, helst i skogen. Ha en bra fredagkväll, ses imorrn.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback